Przyczepy reklamowe Warszawa

Reklama pozwala wyróżnić na rynku. To najlepszy sposób na dotarcie do klienta, przekazanie wiadomości o towarze i usługach.  Aby kupujący wybrał usługę lub produkt musi być do tego zachęcony.

Reklama zachęca w dwojaki sposób: poprzez przekaz wizualny i odpowiednią treść, której najważniejszą częścią jest chwytny i łatwy do zapamiętania slogan.  Dla skuteczności reklamy istotny jest także nośnik. Zwykła ulotka, czy reklama w telewizji już nie wystarczą. Mieszkańcy wyrzucają ulotki, sądzą, że zaśmiecają one ulicę, a reklamę telewizyjną przełączają, gdyż irytuje ich, bo przerywa oglądanie ulubionego programu. Internauci raczej niechętnie obserwują reklamy, zazwyczaj najczęściej naciskają przycisk „zamknij reklamę”.  W opinii specjalistów od marketingu reklama nie powinna narzucać się, musi być stać obok potencjalnego odbiorcy i stopniowo utrwalać  w pamięci nazwę firmy.

Świetnym nośnikiem reklamowym są przyczepy reklamowe Warszawa.  Standardowe przyczepy  reklamowe to  504×238 cm, czyli 24 m2 powierzchni reklamowej. Przyczepa z reklamą możne stanąć w jednym miejscu zaproponowanym przez reklamodawcę lub poruszać się po wybranej trasie przez 8 godzin. Maksymalna długość trasy to 100km. Miasta takie jak: Pruszków, Wołomin, Grodzisk to tereny , na których może stanąć reklama stacjonarna.

Taka reklama jest dostrzegalna, ludzie dostrzegają ją nawet przypadkowo. Efekt reklamowy widoczny jest niemal natychmiast.

Przemieszczanie się  przyczepy reklamowej połączone z krótkim komunikatem  zwiększa  efekt reklamowy.   Obie strony reklamy posiadają możliwość oświetlenia profesjonalnym oświetleniem halogenowym.  Dzięki temu są dobrze widoczne w okresie jesienno- zimowym i wieczorem. Przyczepy reklamowe to przykładne połączenie przekazu wizualnego z przekazem dźwiękowym. Spot reklamowy puszczany przez megafon musi zawierać najistotniejsze informacje o produkcie lub usłudze i musi być zwięzły w formie.

Długi przekaz to ryzyko niebezpieczeństwo, że odbiorca  nie odbierze całego komunikatu.

Badania marketingowe wykazały, że skuteczność komunikatu reklamowego zwiększa się przy łączeniu rozmaitych form reklamowych. Bus reklamowy idealnie sprawdzi się na ewentach, czy imprezach miejskich.  Reklamę zaprezentowaną na busie zobaczy dużo osób i będzie się im kojarzyła nie tylko z przedstawioną rzeczą, ale także z miłym wydarzeniem.

Znakomitym pomysłem jest realizowanie na imprezach plenerowych złożonej kampanii promocyjnej. Z jednej strony można ustawić przyczepę reklamową lub busa reklamowego, a jednocześnie wynająć hostessy, które będą podawały gościom napoje, słodkości, gadżety  lub baloniki. Hostessy muszą być ustawione w pobliżu busa lub przyczepy reklamowej. Mogą jeszcze rozdawać  ulotki. Firmowy grafik przygotuje  projekt baneru na przyczepę i propozycję ulotek..  Reklama na lokalnym rynku ma co prawda mniejszy zasięg działania niż ogólnopolska, ale jest kierowana do konkretnego środowiska i w związku z tym ma większą skuteczność.

Polacy ochoczo kupują produkty lokalnych producentów, wiąże się z poczuciem należenia do własnego regionu. Reklama mobilna ma jeszcze  jedną bardzo ważną zaletę- zamawiający może ją kontrolować  śledzić drogę za pomocą GPS.  Firmy, którym zależy na dotarciu do jak ogromnej liczby  klientów  w paru regionach kraju mogą wypożyczyć  pociąg reklamowy. Jest to dość kosztowa usługa.  Walorem tego nośnika reklamowego  jest perspektywa znalezienia 3 milionów potencjalnych odbiorców –  pasażerów kolei.

Reklama w pociągach może mieć postać naklejek na fotelach, nagrania wyświetlanego  na ekranie LCD, który jest bardzo dobrze widoczny z każdego fotela. Reklama na ekranie umila  pasażerom czas podróży. W  czasie podróży pasażer zasypia. Reklama na ekranie LCD skupia jego uwagę przez dłuższy czas. Pasażerowie, którzy przez kilka godzin parę razy zobaczą reklamę zapamiętają prezentowany produkt i być może zdecydują się na zakup tego właśnie towaru.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *